lunes, 8 de junio de 2009

Les Flors de Dafne.

Bona lectura a tots els navegants que atraquin a Flors de Cirerer, jo sóc en Barretinaire, un nou component d'aquest racó tan florit de la nostra blogosfera pitiüsa. Esper que l'estança us faci profit i per presentar-me ho faré amb una mescla de mitologia disfressada de sonet.




LES FLORS DE DAFNE
Tres flors color rosa té el roser

savia mescla de la natura.

Del blanc s'engendrà la puresa

del vermell la passió que em manté.


Com tant m'inspira aquell son color

amb delicadesa culls la flor

un tany el que fa més bona olor

i extàsia'm demà amb desigs d'amor.


Dafne tota tu m'enamores

l'or de ta trena i la mar per ulls

Ai tant de bo llorer no fores.


Desolació que em conquereix

al portar-te hui aquestes roses

baix de l'arbre que t'engarjola.

3 comentarios:

  1. Hi ha que reconéixer que aquesta a set sa millor entrada...jeje
    Esperc anar coneguen-te a poc a poc.

    ResponderEliminar
  2. Jo estic amb ella pero sa cosa promet i intentaré poc a poc donar-li canya a s'aunt... muahaha
    Esperem que sa cosa duri molt temps

    ResponderEliminar
  3. i tant i tant, si tot va bé, com a components des cirerer no estaria malament que aqueix estiu quedassim un dia tots tres a fer una berenada i aprofitam per criticar-nos ses males idees, haha.

    Salut família, i molt content, de veritat.

    ResponderEliminar