miércoles, 10 de junio de 2009

9 de maig

Aquesta vegada os deixaré una petiteta història un poc enrevessada des passat 9 de maig. Desitg que os agradi i que al llegir-la os ho passeu tan bé com jo escrivint-la.

Es disapte jo vaig trobar un amor,
aquell dia de maig en aquella nit.
Estant en soletat m'entraren al llit
i em va ser revelat aquell nou tresor.

En l'arribada d'un raig de fragil claror
va se el meu desig molt ben elegit,
i es que estant marejat i mitg adormit
no vull ser separat i se'm rompi el cor.

Enmitg d'aquella maleïda negror
de la fosquetat jo em vaig tornar boig,
no crec que jo hagés passat mai tanta por.

Jo només esperc que no siga capaç
de deixar-me. Jo a ella li dedic
s'escrit desitjant que siga eficaç.


3 comentarios:

  1. agrada agrada, segueix així ;)

    Ara, as altres dos amb aquestes publicacions teves ens ho poses difícil es superar-te, Ses punyetes de na Dena...

    ResponderEliminar
  2. me'n tendras que dedicar alguna a jo també no???
    jajaja
    es broma eh?
    :)

    mool poliida!

    ResponderEliminar